24 augusti 2010

2010-08-24 @ 21:12:56
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Tjena alla coolingar! ;)

Alltså gud, förlåt för världens sämsta uppdatering, men är fett trött på att blogga men tänker ändå inte bara ge upp! Vaknade tidigt idag och innan jag gick till skolan så mötte jag upp Frida och vi gick till centrum och handlade lite för vi skulle åka på aktivitetsdag på Rudan, det var så jävla tråkigt idag. Vi hade orientering, som jag hatar mest av allt & det var ruggigt väder och vid vissa tillfällen varmt och fuktigt.. Inte direkt favorit dag alltså.

När jag kom hem satte jag mig vid datorn, kollade lite bloggar, mina mail osv. Och jag har inte berättat tror jag att min morbror Emil har flyttit in hit hos oss ett tag tills han hittar något eget, han bodde i Kalmar innan! Typ vid halv 4 så somnade jag i mammas och pappas säng, helt död med huvudvärk. Blev sen väckt och sen kollade vi på "Paronormal Activity" Fyfan, vilken hemsk film. :) Kan inte sluta tänka på den, vilka har sett den?! Vad tycker ni själva om den..? Bra eller dålig..alltså den var faktiskt bra gjord eftersom det ska utspela sig efter en sann historia, men den var ändå överdrivet läskig. Om någon jävla demon i huset, men rekommenderar den till er som vågar somna efter skräckfilmer, vilket jag brukar kunna göra men är inte säker på det ikväll..! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad ful ahahahahah

2010-08-24 @ 21:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0