14.36

2010-08-19 @ 14:36:39
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hejsan alla läsare! :)

Hur är det med er? Lika bra som det är med mig. Hoppas jag. Åker om ungefär 14-16 timmar, alltså inatt, fast det är lite mer som morgon. Men eftersom vi ska vara uppe hela natten så vi kan sova i bilen så kommer det fortfarande kännas som torsdag. Ska bli så skönt att komma hem, gud vill inte ens prata om det just nu kommer bara få panik, men få stå ut några timmar till! ;)

Åt nyss frukost, okej.. vaknade för inte så länge sen, lite lustigt. När somnade jag egentligen inatt? Det vill jag inte ens gå in på. Det blir inte mycket bloggning idag, tyvärr jag orkar inte!


Kommentarer
Postat av: Valeria<3

Hahah, längtar efter att få se dig!! <333

2010-08-19 @ 20:46:01
URL: http://chiquitabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0