Wallander nu!

2010-04-18 @ 21:06:22
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hey babes!♥

Det här blir kanske det sista inlägget, får se! Ska sno lite chips av brorsan & kolla
på filmen.. :-) Och Leonie, vad har jag gjort? Varför är du så sur? Beror det på Ida?

Om filmen är tråkig ska jag nog läsa min bok, har redan läst lite idag, den är skit bra.
Och spännande, mycket bättre än filmen, men det har jag redan sagt väl? Menmen,
imorgon måste jag göra matteläxan, (diagnosen) -.- Suck! Hatar läxor, imorrn är det
spanska också, hänger inte alls med på spanska lektionerna, måste lyssna mer tror
jag? ;-) Nej, ska kolla på filmen med mamma nu, skriver kanske lite senare. Pussar, ♥

Förlåt för ful & slarvig handstil.. men det handlar inte om det nu..


Kommentarer
Postat av: emma svensson

du e så himla söt ! :)

2010-04-18 @ 21:36:19
URL: http://hejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0