Vårdcentralen

2010-04-13 @ 11:47:55
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Tja alla!♥

Kom precis hem, har varit hos vårdcentralen. Kollade hårbotten, har något slags exem,
och mamma gick till centrum & hämtade ut någon flytande salva eller något? Så det blir
bättre. :-) Trodde jag hade löss först, euw.. men det var det inte som tur var! Orkade
inte gå till skolan, så stannade hemma efter jag hade varit där. Ska försöka uppdatera
mycket bättre idag än igår!

Tror inte Valeria heller gick till skolan idag, mötte Cassie, Frida & Migge förut men dom
var inte med Valeria. Men jag tror Valle ringde mig imorse men jag typ svarade och la
på i sömnen? Minns bara att Valle sa: Hallå?! Haha. Men skriver mer snart. Puss, ♥


Saknar er Chiara & Dogge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0