Tordag, 29 april

2010-04-29 @ 16:30:11
kategori:Life of beauty ♥ [4] Kommentarer
Hey cuties!♥

Har varit hemma ett tag nu. Har varit på tandläkar undersökning idag, mina tänder
har inga hål och sånt. Ska bara laga min framtand nästa gång som gick sönder lite
när jag ramlade i duschen för några år sen. Och jag vill bleka mina tänder så dom
blir lika vita som typ Justin Biebers tänder. :-) Haha, tråkig dag i skolan. Ojuste,
min twinie slaggade här igår, Frida hjälpte mig att städa garderoben och skit! Älsk,
du är för underbar! Men vi småbråkade lite idag, är fortfarande lite sur men ah,
imorgon skulle Frida slaggat här, men när vi var ovänner idag så bestämde jag med
Ida. Har faktiskt inte gjort nåt med Ida på skitlänge, förlåt frida gumman. Och
mamma är i Haninge just nu och hon ska köpa smink till mig och jeans och lite andra
saker. I love you mom! ♥ Mer bloggning senare, måste plugga nu!

Miss old times.. Första gången du sov hos mig. Minnen föralltid!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Får man bleka tänder när man är under 18? I så fall vill jag också göra det<333

2010-04-29 @ 17:13:56
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

frida är inte din twinie nånstans :O!!!???? och fan vah fittigt att bah dissa henne när du hade bestämt med henne redan pallar inte skriva mitt namn för du vet redan vem deh är

2010-04-29 @ 19:37:30
Postat av: Din Ida§

2010-04-30 @ 08:43:39
URL: http://idakarmesjobjork.blogg.se/
Postat av: Din Ida§

Hhahah:) Älskar dej mest bästavän? Saknar också första gången jag sov hos dej fan vad kul cet va!<33

2010-04-30 @ 08:44:24
URL: http://idakarmesjobjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0