Starka ord!

2010-04-27 @ 18:42:01
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Det känns bra att ha dig tillbaka.
Men kan jag fortfarande lita på dig & dina ord?
Kommer allt bli som förr? Eller blir det fel..
Vill inte göra detta misstag igen,
genom att förlora dig. Det kändes tomt!

Även fast jag sa att jag hatade dig, kom det
inte från hjärtat, utan av rädslan av att aldrig
få dig tillbaka. Ingen förstår hur mycket du betydde
för mig. Ingen förstår varför det blev såhär.

Ingen förstår heller varför jag fick dig tillbaka.
Förstår inte ens själv att du förlät mig?

Folk får hata mig för det här.
Folk får tycka illa om mig!

Men jag älskar dig,
fortfarande,
som en bästavän!
Även fast jag förstörde allt, så
kommer du aldrig att försvinna
som min bästavän.

Båda två har förändrats,
båda har nya bästavänner,
och allting kan bli som
förr om vi kämpar!

Vi ska dela sommaren tillsammans,
vi ska åka till grönalund.
Vi ska älska varandra,
vi ska aldrig släppa taget om varandra
igen. Aldrig!

Har sagt: SKA ALDRIG BLI VÄN MED HENNE!
Vet inte varför jag sa så? Alla
visste ju redan att jag ändå kommer
bli det. Herregud, vi sa föralltid?
Och då menade jag det.

Känner mig så dum, lixom, varför
ta en paus? När man kan
försätta vara lika tajta som vi var.
Älskar dig bästavän.
Vet inte om vi är det längre, men..!
ILOVEYOU♥

FÖRLÅT FÖR VARENDA FUCKING DUMT ORD!!!

Kommentarer
Postat av: Ida§

Naw Baby.

JAG SKA KÄMPA för att allt ska bli som förr!

JAG ÄSLKAR DEJ VÄRKLIGEN MEST!!<3

Du är den jag kan kan lita på alldria mest!

Och nu ljuger jag inte och det ska jag bevisa!



JAG ÄLSAR DEJ BÄSTAVÄN!<3

du är den bästa jag haft LOVAR!

2010-04-27 @ 20:41:47
URL: http://idakarmesjobjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0