Ska jag?

2010-04-13 @ 14:09:56
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Tycker ni att jag ska ta bort kategorien "Justin Bieber"?

Skriver ju lixom ändå aldrig om honom längre, och är inget "freak" längre, kanske
lägger in någonting ibland. Men älskar honom & hans låtar fortfarande men överdriver
inte längre iallafall. Skönt va? Stackars er, när jag tänker efter har jag nog bara varit
jobbig när jag har tjatat om honom och skrivit inlägg om honom. Kommer iallafall
ha honom i headern för han är så jäävla söööt! I ♥ JB anyway!

Men svara på frågan..

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej linnea ! :)



ällskar din blogg ! ;)

vad använder du för mascara ?

o hur får du dit hår så finnt ? :D



och tycker inte du ska ta bort kategorien , det är kul när du skriver iblannd om justin biber :') btww ällskar värkligen din blogg! <333

2010-04-13 @ 14:21:58
URL: http://elsathequeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0