School tomorrow

2010-04-12 @ 22:55:43
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Ska lägga mig & kolla på film nu..


Ett stort tack till er som besöker min blogg var 10:e minut, älskar er! Ska borsta mina
tänder nu & byta om sen hoppa i sängen och glo på fiiiiilm! :-) Sängen längtar efter mig.
Imorgon kommer Valeria typ hit på morgon för hon ska se till att jag inte glömmer min
kamera, haha. Sweety! Godnatt, hörs kanske imorgon bitti annars hörs vi efter skolan!

See you tomorrow!♥
Ni vet att jag älskar er - Linnea Ljung

I miss my bestfriend!

Kommentarer
Postat av: Fannie

heej :) din blogg äger !



hur gammal är du ? du är född 1996 va ? ;)

anw, din blogg är skit fin å bra , hur skaffar man blogg ?



Kram, följer din blogg varje dag ! <33

2010-04-13 @ 14:25:03
URL: http://har ingen blogg!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0