Saknar dig!

2010-04-13 @ 16:55:21
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Det här skrev Romina älskling.. ♥

Hej gumman jag vet vi bråkar ganska mycket just nu... Men vill bara skriva av mig lite.
Jag älskar dig och vill verkligen inte bråka med dig, ångrar allt jag sagt till dig. Jag orkar
inte utan dig. Min största önskan just nu är att vara din vän. Jag klarar inget utan dig vid
min sida. Du betyder så jävla fucking mycket. Vet att det inte funkar så bra mellan oss
men det här ska vi klara. Skiter i vad alla folk säger om dig, jag kommer alltid finnas här.
Förlåt för allt. Menar det verkligen. FÖRLÅT! Jag ska stötta dig genom allt, vare inte systrar,
bästavänner föralltid? Eller är det redan över? Jag vill verkligen ha dig tillbaka i mitt liv.
Det var du som fanns här för mig när jag mådde dåligt och det är nåt jag glömt, jag ska ge
dig allt tillbaka. Älskar dig syster snälla kan vi börja om... :'(

FATTAR NI HUR UNDERBAR DEN HÄR MÄNNISKAN ÄR? I LOVE HER, TE AMO ♥
Lovar här & nu att vi ska vara systrar föralltid.
Romina Capodiferro ♥ Linnea Ljung, always baby!

Kommentarer
Postat av: romina

oomg gumman vad söt du är att du lägger upp texten.. men har mycke mer att säga te dig, kan skriva mycke mer men du skulle ändå inte förstå.. älskar dej sjukt syster ! linnea ljung du är så fucking underbar ! <3

2010-04-13 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0