Remember Me

2010-04-15 @ 01:17:22
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Tja folket!♥

Ska kolla på Remember Me nu, med Robert Pattinson. Haha Alicia jag får se den före
dig. Är ganska trött men skriver kanske ett inlägg till senare. Vet att det är sent men
jag är aldrig trött på mårnarna när det är skoldagar. *Host* I don't know why? Frida
älskling kommer ju hit imorrn på morgonen, haha hon sa att hon skulle sminka sig här?
Det får hon inte, jo det är klart..Eller..? Skulle varit med Ida & Stephanie imorrn efter
skolan med Steffi kunde inte, så får väl vara med Ida bara dårå.. Kulkul. :-) Ska kolla
på filmen nu!

Som sagt, skriver kanske bara ett inlägg till, det blir isåfall efter filmen om jag orkar!
You know I love you readers - Linnea Ljung

X O X O , ♥


Kommentarer
Postat av: Alicia

Men shit vad gör du uppe? Aja vad roligt att du får se allting före mig

2010-04-15 @ 15:32:58
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du liknar en gris , värsta grisnäsan hahaha

2010-04-17 @ 01:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0