Pic's väntar..

2010-04-11 @ 13:54:07
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Tänkte fixa mitt rum lite nu och sedan ta lite bilder. Får se om det blir några ego pic's, vet
inte om jag orkar fixa mig. Har inte plattat håret på jättelänge, visste ni det? Jag är så jävla
grym, mitt hår är så slitet så måste ju klippa det snart. Och ni som plattar håret, ni som inte
visste det så säger jag det nu, man får skit slitet hår om man plattar varje dag som jag gör!
Ett tips, gör inte det.. ;-) Som sagt, update you later!♥


Den här videon visade Julia för mig, alltså kolla vad liten Aaron Carter har varit..
Ida tyckte jag bara var dum i huvudet. Så vill bara säga tack för det bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0