Palla..!

2010-04-12 @ 20:08:41
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hallå där ute!♥

Vill bara säga att jag är irriterad. Det är någon som har loggat in på min blogg & tagit
bort vissa kommentarer från en anonym som jag fick nyss?! Moget.. Så var tvungen
att byta lösenord nu också! Men du som håller på och loggar in på min blogg kan bara
lägga av, haha det går ju inte nu längre för nu har jag bytt lösen men försök iallafall
inte! Och det måste bara någon av mina kompisar, för det är inte så många som vet
det, men nu tänker jag inte ge ut det till någon.. Vill inte att någon ska ta bort saker
eller tänk om någon tar bort min blogg? Så ah, tänker inte ge ut det till någon från &
med idag, litar inte på någon eftersom någon tog bort kommentarer! Right? Byebye.

- Ingen bild -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0