Orkar inte mer!

2010-04-18 @ 13:52:56
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Lyssna på låten samtidigt som du läser!
Översatte texten på svenska. Läs noga, förlåt!
Texten stämmer så jävla mycket, jag ryser..


Minns du när vi var uppe hela nätterna?
Pratade tills morgon ljuset.

Gillade som det var förut, dom enkla
dagara bara jag & du.

Jag säger dig baby, jag vet vad du tänker, för
det ser ut dom du har något att säga.

Jag säger inte dom orden igen, för det
kanske inte är det rätta sättet.

Du frågar om jag älskar dig men..
Minns du varför jag gick på vattnet för dig?
Minns du mina första steg på månen?
Har du aldrig undrat varför jag gav
tre önskningar till dig?

Du frågade frågan men svaret ligger i dig..

Minns du, vi brukade skratta och prata.
Ingen förstod får sätt.

Men det fanns tider, då du grät och knackade
på dörren till mig. Jag var där för att
skydda din smärta!

Jag säger dig älskling, ta bort det från tankarna,
vi tar det en ljusare dag.
Jag säger inte dom orden längre,
men kanske så är det bara mitt sätt?

Åh, du frågar om jag älskar dig men..
Minns du varför jag gick på vattnet för dig?
Minns du mina första steg på månen?
Har du aldrig undrat varför jag gav
tre önskningar till dig?

Du frågade frågan men svaret ligger i dig..

Svaret gumman, ligger i ditt hjärta, snälla ta
en titt på insidan..

- || -


Jag älskar dig.
men orkar inte mer.
du kämpar inte
ens?
varför ska jag ens finnas
när ingen bryr sig?
varför älska när ingen märket det?
varför ens leva?
Du var allt bästavän. </3

Kommentarer
Postat av: Olga

Vet att du har det jobbigt med Ida, men jag vill bara att du ska må bra och att du ska veta att du kan prata med mig om allt och om några idioter är taskiga mot dig så säg bara till mig då så går jag och spöar ner dem ! ;P

ÄLSKAR DEJ SKIT MYCKET LINNEA LJUNG! <3333

2010-04-18 @ 19:18:34
URL: http://olgathorneviik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0