Om igår

2010-04-16 @ 06:54:08
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hej allesammans!♥

Igår var det en hyfsat bra dag i skolan, hängde bara med Valeria gumman hela tiden.
Men förstår hur hon mår & jag tänker stötta henne genom vått och torrt, var och när,
hur som helst, hela tiden! Hon kom hem till mig efter skolan och vi åt mellis och efter
det gick vi och mötte mamma för hon hade handlat, och vi hjälpte till och bära, och jag
fick en jeansjacka av henne igår. :-) Sen tog Valle och jag lite bilder, och så gick vi in
och åt lite glass som mamma köpt. Fick värsta sommarkänslorna. Efter nån timme så
gick vi ut igen och vi gungade lite (på våran minnesplats), vi ringde några personer &
skrattade hela tiden. Aw, mi amor, har alltid bäst med dig! Och sen blev det kallt så vi
gick in i hennes port och chilla lite.

Vi ringde Leni, -.- Valeria älskar ju att snacka i lur, så hon kan snacka med någon som
hon skulle driva med i typ 1000 timmar.. Stackars mig ellerhur? Ni ska veta hur mycket
damp man får när hon snackar i lur för hon glömmer bort den personen hon är med..
Inte kul ska jag säga er, jag måste fan skrika för att hon ska märka mig eller så måste
jag säga något roligt så hon börjar skratta ihjäl sig! ;-) Men här kommer lite bilder...

Migge i skolan!

Älskar dig Johanna! :-)

OBS! HÄR KOMMER EGO PIC'S, VARNING!





TE AMO



HAHA!

Baby,


Sun pic's







Det finns mer, men ni får dom senare. Frida slaggar här idag, och kanske
Valle också.. Puss ILY all ♥

Kommentarer
Postat av: kevin

du glömde obs OBS! HÄR KOMMER EGO PIC'S, VARNING!

2010-04-16 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0