Nydesignat!

2010-04-18 @ 20:33:48
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hej alla bloggläsare!

Gick aldrig ut med hunden, följde istället med mamma upp till centrum. Tog lite
ego bilder, har dom bilderna i min nya header bland annat! Lånade Leonies linne
idag, hoppas det var okej gumman? Klockan nio blir det film med mamma och
pappa. Tror det går någonting som vanligt på tv4. Nå, vad tycker ni om den nya
designen? Bättre eller dåligare? Själv var jag så trött på den andra, är rätt nöjd!


Före:

Efter:

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej hej Lennia! jag vågar nt säga mitt namn för att du hade mobbat mig förut :'( men seriöst du har en bra blogg , den är bara sååååååååååå bäääääääääääääst <33 love u även fast DU HAR MOBBAT MIG :'(

2010-04-19 @ 15:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0