No pictures!

2010-04-11 @ 14:49:09
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hey everybody!♥

Orkar inte ta några bilder, det kommer imorgon! Tar kanske med mig kameran imorgon
om den har batterier. Ikväll måste jag hinna med att göra en design till Ida, lovade typ
henne! Men om jag inte hinner får jag göra det någon annan dag i veckan, får se när då.
Har ont i magen så ska lägga mig och vila och kolla på film & smaska i mig lite godis, inte
så bra mot magvärk va? Thihi, men är hungrig all the time.. Ser ni hur FINT VÄDER det är?
Ska nog gå på hundpromenad med pappa lite senare också. :-) Niiice, see you later! Bye♥


Ni vet att jag älskar er!

EGO! (..Bildbrist..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0