Next: centrum

2010-04-09 @ 15:44:04
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hey people!♥

Väntar just nu på att min mamma ska bli klar, vi ska snart möta Julia och sen gå
till centrm och handla & möta Leonie där. Hon ska slagga hos mig! :-) Kom hem
typ 12, började städa och duschade efter, så nu är jag fräsch och sådär. Har bara
inte fixat håret, min skit samma.. Orkar inte platta håret eller så, går bara ut så
här som ett mongo, det är lugnt! ;-) Har varit upptagen hela veckan så har inte
hunnit vara med Valeria på hela lovet, fuck off! :'( Tänker fan spendera hela skol
veckan med henne, haha! Byebye, här kommer en skit rolig video från igår!

Haha, bästa. Hör ni Leonie, hon ba: MOHAHAHA efter varje gång jag skrek, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0