Morning

2010-04-19 @ 05:25:23
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Vaknade tidigt idag! :-) Redan halv 5, visst är jag snabb på att fixa mig
också? Är helt klar, ska bara äta frukost & borsta tänderna. Men i stort
sätt så är jag färdig. Vad ska jag göra nu då dom här 2 timmarna?

Glömde skriva igår att jag slingade mammas hår igår, visst är jag snäll? *Host* hon ser
bara äldre ut i blont hår! Hon borde vara brunett. Tråkig morsa man har, men hon har
en jävligt sjuk humor ska jag säga er. Det är det enda posetiva.. (?) Okej, hon städar
mitt rum, diskar, lagar mat, tränar, går ut hunden, köper saker till mig, in princip är hon
bra på allt! Älskar min mamma. Nu ska vi inte prata om min underbara mamma, för nu
ska vi övergå till dagens outfit..!


♥ Tights - GinaTricot
♥ Linne - H&M
♥ Tröja - Min brorsas gamla, (är fattig!) nej skoja men den är skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0