Mitt rum = katastrof

2010-04-19 @ 06:54:49
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hej alla!♥

Ingen vill komma hem till mig idag.. Det ser förjävligt ut! Men det jag ville komma till
att jag inte kommer blogga direkt efter skolan, åker ju till farsta eller handen med mami,
det som står på min inköpslista (bara till mig) är:

- Smink
- Hårspray
- Vita eller ljusblåa jeans
- Minst ett linne

Får se om det blir något mer.. Betalar för min månadspeng i förskott, förutom
kläderna. Allt som mamma tycker är onödigt (?) får jag betala själv.. Suck! -.-

P U S S :*

:'(

Kommentarer
Postat av: two olsson sisters

Vad blev det för köp då?^^ Shopping är alltid roligt^^//Emma.

2010-04-19 @ 08:24:03
URL: http://www.twoolssonsisters.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0