Minishoppat!

2010-04-19 @ 20:52:07
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Tja bloggvärlden!♥

Kom hem för kanske en timme sen. Åkte aldrig med Leonie, mamma var så jobbig och
ville åka med mig ensam.. Suck! -.- Vi snackade om mina omdömen osv.

Vi åkte runt 5 tiden, åkte buss. När vi var framme kollade vi först på H&M, för jag behövde
nytt smink & hårspray och lite annat sånt. Så det köpte vi först, sen köpte mamma lite
saker till hennes födelsedag! :-) Jag fick ett linne, typ grå/mörkblått färgat, skit fint! Leonie
blev typ lite upprörd över en sak, ska skriva ett inlägg till dig senare gumman. Nu ska jag
uppdatera liiite, kolla på film & läsa min bok! Imorrn i skolan är det aktivitetsdag, jag fick
Laserdome, som alla andra tjejer dårå? Förutom Iman, Jossan och några från 6B. Nästan
alla 6A fick Laserdome. Det kommer bli skit kul. Lääängtaaar! Vi har först spanska, mentor
sen matte och rast och sen åker vi! Opps, glömde säga till mamma att jag behövde 50 :-
hoppas hon har det löst? Måste rusa, puss!♥


Kommentarer
Postat av: ida§

www.idakarmesjobjork.blogg.se FRÅGESTUND, SVARAR PÅ ALLT.<33



Kolla min blogg ..

2010-04-19 @ 20:59:53
URL: http://idakarmesjobjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0