Me ♥ you

2010-04-12 @ 20:18:25
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Älskar er läsare!♥

Statestiken går upp hela tiden, varje gång jag kollar statestiken så blir det 5 stycken mer
för varje gång. :-) Fortsätt besöka mina cuties! Åt bacon idag till middag euuw, det var
inte så gott kan jag säga er. Efter maten följde jag med pappa ut med Roxie behövde lite
friskluft, kunde inte andas, det var skit läskigt. Det verkar som om vissa vill ha svar på sina
kommentarer snabbt från frågestunden så kanske avslutar den lite tidigare än vad jag har
tänkt. Men om det är någonting annat ni undrar & något ni inte vill ta upp i bloggen så är
det bara att kontakta mig - [email protected] (det är inte msn) Puss, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0