Lillasyster

2010-04-21 @ 17:28:33
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Hej allesammans!♥

FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT! Blogga ingenting igår. Hade skit kul, körde Laserdome,
hade ju aktivitetsdag. Efteråt var jag & Valle med Leonie, vi hade grymt roligt, ni
får video sen. Haha när vi dansade så flög jag bak i min tvbänk, så jävla kul! Juste,
Leonie slaggade hos mig igår också. Hade FF till kl. 22.00, vi bara sov, haha.. :-)

Idag är det ju onsdag, och jag älskar onsdagar vi slutar så tidigt. Men idag var det
inte så kul, vi vaccinerade oss mot mässlig m.m, den gjorde skit ont! Usch. Efter
skolan gick jag till Leonie, sen gick vi till centrum (grillen) med Kevin för dom skulle
äta. Och så gick vi tillbaks till henne sen och Kevin skulle hem och gå ut med sina
hundar. Då filmade Leonie & jag, skit roligt, torr humor? Och tog lite bilder. :-) Har
iallafall haft en bra dag med lillasyster Leonie, haha flummsyster! Bilder kommer nu..


ILY! ♥



Flummsyster, ♥

Finaste älskar dig!

USCH, bjuder! Haha..


VIDEOR FRÅN IDAG:

HAHAHA! DÖÖR! :-)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Ämtligen uppdaterar du! Gjorde mässling ont? Det kändes som att sätta dit ett örhänge fast råkade göra det lite fel:P Kan du svara när man ringer föresten?

2010-04-21 @ 18:28:14
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vad fint halsband! vart har du köpt det? :)

2010-04-21 @ 18:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0