Ida älskling!

2010-04-30 @ 18:04:31
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej alla!♥

Min pappa håller på att grilla ute på balkongen, så vi ska snart äta. Ni fattar nog att
Ida är här, sover ju över, you know? Frida ska sova hos Johanna idag & ska kanske
vara med henne imorgon och med Ida. Får se! :-) Vi var precis ute med hunden och
vi tog lite bilder ute också, fick damp på Roxie flera gånger för hon lyssnade inte på
mig när hon inte var kopplad. Menmen, det gick bra tillslut! Ni får lite bilder nu, och
lägger ut resten ikväll eller imorgon. Eftersom jag är helt upptagen med Idis så blir
det ingen bra update idag & framåt kvällen tyvärr. Here are the pic's all readers..!


Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara är så. Jag älskar dig!♥




HAHA!! Hade damp på Roxie..

BÄSTAVÄN,♥

ILY!

My all!


My one lonley baby! HAHA!!!


Wft? Ida papparazzi.. ;-)



Det får räcka. Ni får mer senare. P U S S ' / Linnea & Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0