I love you

2010-04-06 @ 21:01:55
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Du är en vän
som alltid finns där
En vän som jag fick tillbaka
det värmde mitt hjärta
Är så glad över att ha dig nu
är så himla lycklig för det.

Som du brukar säga
Saknar det vi hade
men älskar det vi har.
Exakt så är det, älskar dig
otroligt mycket gumman
Kommer aldrig släppa
taget om dig igen.

Det du skrev på din blogg igår
om "veckans vän", blev så
jävla rörd. Från och med
nu skiter jag i vad folk
tycker om mig för
att jag är din vän, tänker
inte släppa dig för det.

Det ska alltid vara du & jag,
vad som än händer!
Dig kan man kalla nära vän
för det är du!
Tre ord räcker för du är läcker..
I LOVE YOU!

Always.. Leonie Palmqvist ♥ Linnea Ljung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0