Hissar & Dissar

2010-04-11 @ 14:42:28
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer

Sommarlov - Som alla vet är det snart sommarlov, eller ja snart & snart? Iallafall
så är det inte så långt kvar och jag längtar så jag spricker.. Jag älskar sommaren,
det finns inget bättre! Det bästa med sommaren är ju att det är sommarlov, solen
skiner, det är varmt, badar & mycket mer. I love it!

Frida Schaub -
Hon är som en bästavän för mig, hon finns alltid där för mig. Det är
många som finns där ute för mig & Frida är en av dom. Älskar henne så otroligt
mycket, saknar henne och skulle varit med henne idag, men måste vara hemma..
Frida om du ser det här så ska du vet att JAG ÄLSKAR DIG så in i helvete gumman!


Sista dagen - Alla dissar väl skolan? Jag gillar bara skolan för att det är grymt kul
på rasterna & vara med kompisar. Men annars.. it's sucks! Hatar när man kommer
tbx till skolan efter lovet, man är bara trött och vill fortsätta sova, ellerhur? DISS!

Dillchips - Uff, fyfan vad jag hatar dillchips. Jag typ älskade dom förut, men nu
spyr jag nästan när jag ser dom. Min brorsa äter dom & det luktar om hans mun,
haha fyfasen.. ;-) Så dillchips is not so Linnea-style!

Bye bitches!♥
x o x o , linnea ljung

Kommentarer
Postat av: Carro

Har Frida blogg?

2010-04-11 @ 15:22:26
Postat av: Frida <3

Neepp har ingen blogg ;) Men ÄLSKAR DIG OCKSÅ GUMMAN! SAKNAR DIG OCKSÅ!! :( <33333

2010-04-11 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0