HATAR ATT VARA UTE!

2010-04-17 @ 00:00:35
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
I'm scared...! ♥

Jag och Frida gick till mossen vid typ 11. Och på hela vägen sa jag: Men tänk om
det kommer någon, och Frida bah: Men Linnea seriöst skärp dig! Och jag lixom
gick och spännde mig.. Och när vi kom till mossen så snurrade vi på en grej men
när vi skulle gå till jävla planen så kom det två killar emot oss & frågade hur gamla
vi var och sa brudar och allt.. Och sen dom försökte taffsa och allt, Frida gav den
ena killen en örfil, och sen vi gick bara och dom förföljde oss och bah: KUK I MUN,
KUK I MUN, KUK I MUN! Och vi gick bara snabbare och dom typ började springa men
vi sprang iväg.. När vi var vid centrum så kollade vi bak och då var dom där för dom
sprang typ efter oss, och vi gick och gömde oss bakom några hus! AS LÄSKIGT!
Kommer aldrig gå ut vid den här tiden igen, SKOGÅS är den farligaste orten, jag
svär! Mamma, Lena och Julia och massa andra har berättat skit mycket som har
hänt i skogås. Så kom inte hit! Bilder kommer sen..

Bye see you later! ♥
X O X O , linnea ljung & frida schaub

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch fan vad äcklig du är!!!! alla rykten om dig är fan sanna hahahaha fett synd!! haha usch du är bara 12 år och inte oskuld och allt? . Och gumman du är helt jävla orange !!!

2010-04-17 @ 00:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0