Godmorgon!

2010-04-15 @ 06:59:13
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Godmorron kära läsare!♥

Har sovit skit gott inatt, och när jag äntligen sov som djupast...ringde min väckar
klocka halv 6. -.- Men är pigg nu & är klar med allting, nu saknas bara lilla Frida
men hon kommer snart. Ojuste, har inte ätit frukost men är inte hungrig, är aldrig
det på mårnarna, bara ibland men sällan! ;-) Good to know right? Ni kommer få
lite morning pic's också, eftersom att jag är så snäll & tänker på er jämt.. :-) Och
jag ÄLSKAR mitt hår, mamma klippte ju det igår, gud vad skönt! Det ser mycket
tunnare och jämnare ut nu, och så är det inte slitet & det blir plattare än nånsin
när jag plattar det. GREAT! Men nu ska jag smsa Frida. Chao!♥




Outfit:
- Rosa cardigan, Åhlens
- Randig tröja, JC
- Svarta leggings, Ginatricot
- Armband, Åhlens & Thailand
- Örhängen, Ginatricot






OMG! KOLLA MITT HÅÅÅÅR! :-) Älskar det, haha ego?!





Bye, hörs efter skolan! ILY, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0