Fucking åmål

2010-04-07 @ 02:17:18
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Tjo alla!♥

Min statestik är ganska hög för att vara mitt i natten? :-) I'm happy! Har kollat på film,
den hette Fucking Åmål, har sett den någon gång tidigare.. Den är väl helt okej, den
handlar om typ en lebb?! Whatever, är inte trött, var det först men nu har jag ätit &
druckit lite och är mycket piggare! Niiice.. Tror inte jag ska sova nu, ska vara lite mer
på blogghumör, har ju inte direkt bloggat så mycket idag!

Juste alla som smsar mig.. Min mobil fuckar helt, kan typ inte smsa?! Det är något fel
på comviq tror jag, men smsar när jag kan. Puss, skriver förhoppningsvis snart. ILY ♥


Bjuder på mig! Obs, har inte tvättat bort sminket! :-O Fastnar inte på bild idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0