Frukost, sminka, städa!

2010-04-05 @ 08:51:52
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hello everybody! ♥

It's time for cleaning, måste städa undan på rummet. Ni vill inte se hur det ser ut!
Alicia glömde sin pyjamas-grejsimojs-tröja, hon får den nästa gång vi ses eller om
någon hämtar den eller så. Måste äta nåt också, tror jag gör så här..

- Äta något till frukost
- Sminka mig
- Platta håret
- Klä på mig
- Städa rummet
- Ta kort på min outfit
- Uppdatera i bloggen
- Dra ut med Leonie

Så får schemat se ut, som sagt så kommer jag blogga den ända jag gör tills jag
ska ut med Leonie! :-) Bra va? Vi tar nog mycket bilder, tar med mig kameran,
eller jag pratar nog med henne först.. Förresten vart ska jag ta med kameran
någonstans? Det snöar och vi ska inte vara ute, isåfall i centrum eller något. ;-)

XOXO , linnea ljung ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0