Fredag den 23:e april

2010-04-23 @ 15:34:30
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hello people!♥

Kom hem för 2 timmar sen ungefär, städade lite & nu måste jag ju uppdatera lite. :-)
Ååh, längtar som fan tills imorgon.. DÖÖÖR! Kommer blir skit nice ju. Smsar just nu
med världens bästa Leonie älskling. Ville slagga med henne och typ Valle idag men
Johanna ska sova över hos henne. Men haha om Valle ska slagga här så måste hon
typ hem kl. 08.30 för då ska jag till Leonie. Vi ska åka astidigt bara för att vi ska stå
typ först i kön, och vi ska bara springa till INSANE, fett kul, haha! Lyssnar på en låt
som nästan får mig att gråta, men försöker att inte göra det, för jag kämpar inte för
en person längre, måste få känna vad som är rätt för mig själv. Idag ska jag ha det
kul & glömma allt annat skit! Hörs snart, ska kanske till Valeria en snabbis, får se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0