Förlorat dig

2010-04-10 @ 18:17:57
kategori:Life of beauty ♥ [3] Kommentarer
Hej kära läsare!♥

Mår piss just nu, hatar mitt liv! Känner mig så dum, älskade en person så JÄVLA
mycket, men fick ingenting tillbaks! Önska jag kunde bara gå fram till henne nu
och säga att jag inte kan leva utan henne.. Men måste lämna henne om det är så
här nu. Ni tycker säkert det är töntigt, men känner mig fett dissad. Jag är inte bra
för dig, är ingen bra vän. Vet att jag bara förstör allting, men du förstår inte hur
det känns! Älska alla mest om du vill, men jag säger aldrig att jag älskar nån mest
för vill inte riskera att såra någon, men du tar alltid den risken. Usch, orkar inte
tänka. Nu är det som är, och kan inte ändra någonting, det är bara du..!

Förlåt bloggen, men var bara tvungen att skriva av mig till *henne*...

Fucking life!

Kommentarer
Postat av: Loquiita (valeria)<33

Va har hänt gumman,om det är nåt ring mig, jag kmr alltid finnas för dig bebe<333

Te extraño, och vill inte att du ska vara ledsen mi flaquita:(

Besitos, te amo mi amor!<3333

2010-04-10 @ 18:26:54
Postat av: henne :)

Men Älskling läs min blogg.<33 jag vet att jag är cp okej jag ska sluta säge till alla att jag älskar dom mest ska inte säga till nån!<3

älskar dej :,(

2010-04-10 @ 18:48:02
Postat av: Agda

det är inte töntigt jag mådde skit dåligt för några dagar sen.

allt var helt fucking jag orkade inte leva men det blir bättre! jag kände mig dissad och övergiven men jag blev starkare det kommer fixa sig för dig med XD<333

jag låter skit töntig XD

2010-04-10 @ 19:54:55
URL: http://agdaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0