Fixad & klar!

2010-04-18 @ 23:20:44
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Sådär ja, nu är har man duschat, smörjt in sig med body lotion,
finnmedel (vill ju inte ha finnar!) och så har jag smörjt in mitt lilla
ansikte med någon kräm som tar bort pormaskar & lite annat skit.

Nu ska jag kolla på en film, är fruktansvärt trött så kommer somna
till filmen. Ska se Lovewrecked, med Amanda Bynes. :-) Haha, kollade
inte ens på Wallander, den sög så jag hoppade in i duschen! Ska upp
tidigt imorgon, runt 5? Mamma ska hjälpa mig med en sak.
Bilderna från igår kommer imorgon, så får se vilken tid det blir, dom
kommer iallafall efter skolan. Men först efter skolan så ska jag och
mamma till farsta, sörrni. Någon som hänger på? Kanske Leo
eller någon, får se! (Det här är sista inlägget, sorry!)

P U S S
godnatt alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0