Fin & Fräsch

2010-04-06 @ 15:48:30
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hello pepole! ♥

Nu är man fräsch och nyduschad, nysminkad, plattat håret.. Nu saknas det bara att
klä på mig och städa undan på rummet.. Det blir alltid stökigt när jag har kompisar!

På fredag ska ju Leonie sova över här, ska försöka fixa så mina föräldrar går iväg
& har kul så vi är ensamma hemma! Eller ja, Linus räknas inte.. Han kanske går till
Ralle annars är han nog hemma och sitter framför datorn den där nörden, haha och
det ska komma från rätt käft? ;-) Men iallafall, längtar som fan.. Vi kommer hänga i
vardagsrummet och dansa, filma, ta bilder, "festa", kolla på film. Helt enkelt flumma!
Har saknat dom här tiderna med Leonie så in i helvete, känns så bra nu att vi är mer
närmare varandra. :-) Älskar dig syster. Måste klä på mig nu, outfit kommer strax.

Always ♥



Kommentarer
Postat av: Alicia

SV: Kan du fixa det där med bilderna nu?

2010-04-06 @ 15:52:31
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0