Ego pic's

2010-04-13 @ 18:32:25
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Tja alla!♥

Det var grymt skönt ute, skit varmt & helt underbart vårväder! Hoppas det blir ännu
varmare framåt dagarna. Bilderna blev inte så bra på mig, men orkar inte göra mig
så fin idag. Är pigg som en gris och ska till skolan imorgon! :-) Längtar, saknar alla
mina underbara vänner redan! Och Valeria, OMG, Har inte träffat henne på 2 veckor!



Usch ser tjock ut.. -.-


BJUDER SOM F*N!



Haha?!

Älskar dig Roxie!♥










Suddig bild på Roxie älskling!

Så avslutar vi inlägget med två bilder på min läppar. Mjaouw!



Bye, ENJOY!♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

Kolla din mobil!

2010-04-13 @ 19:04:58
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0