Don't forget that ILY

2010-04-14 @ 00:45:45
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Måste skriva av mig lite till Valeria Angeles Muñoz syster!♥

Flaquita, du vet att jag alltid kommer att finnas här för dig, vad som än händer.
Det säger jag alltid till dig, vet att du har det lite jobbigt just nu & jag kommer
stötta dig. Hela tiden gumman. Saknar dig enormt, har inte träffat dig på flera
låångaa veckor, det känns som en evighet! Hoppas du kan träffa mig imorrn,
vet ju att du inte heller ska till skolan p.g.a det här! Och jag älskar dig, grymt,
otroligt, obeskrivligt mycket. Kan inte förklara gumman, önska jag kunde det!
Du har alltid funnits där för mig. Du är mer för mig än en bästavän, för du och
jag har alltid hållit ihop, sen 12 år tbx, helt otroligt! Och som det står i rubriken..
GLÖM INTE ATT JAG ÄLSKAR DIG! DU BETYDER FAN ALLT ÄLSKLINGS SYSTER!

Du vet vad jag känner för dig, och du vet vad jag alltid säger.. Det går inte att
förklara med ord, det räcker med att se dig, det gör mig lycklig! I LOVE YOU ♥

Kommentarer
Postat av: Loquiita (valeria)<33

Aww cook gullig!

Tack för allt älskling, venne vad jag skulle gjort utan dig seriöst, och allt jag skrev te dig igår kom från hela mitt hjärta!<3 Du är bara äkta, älskar dig så enormt mkt...<3

Alla minnen med dig är ba helt underbara<33333

Ingen kan förstå vårat humor hahahah!;)

Älskar dig, du o jag föralltid babe<3333

2010-04-14 @ 12:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0