Dålig uppdatering..

2010-04-27 @ 17:33:52
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej mina guldänglar!♥

Gud, känner mig skit dum. Har varit JÄTTEDÅLIG på att uppdatera dom senaste
dagarna. Överhuvudtaget. Inte alls bra. Men vet ni? Har 94 besökare just nu..
Helt sjukt, älskar er! Haha har Kissie redan länkat mig eller? Nu ska jag berätta
lite om igår och idag.. Har ni saknat mig?


OM IGÅR:
Igår var det måndag, skola som vanligt. Efter skolan gick jag hem till Frida älsking,
vi hoppade studsmatta, bilder & videor kommer sen. Vi hade kul med andra ord, det
går aldrig beskriva en dag med Frida. Men efter Fridis hade ätit så gick vi till Östra
och höll på med Sofia medans Ida hade träning för jag skulle säga förlåt för allt dumt
jag sagt osv. Så blev vi vänner, ofcourse och så var vi alla fyra. Och så mötte vi
Crille broder, haha askul. Han ska alltid kramas så länge, så gullig! Han säger att det
är fint att kramas? Sötaste bror ever. :-) Men kom hem vid typ halv 9, mamma hade
damp på mig! Somnade skit tidigt, hann inte plugga någonting som var planerat.

OM IDAG:
Inget speciellt har hänt. Har bara skit ont i knät för Crille och Migge knuffa ner mig
från en bänk och fick kanten rakt i knät. Haha, gick hem till Ida bästavän :'( på
2 timmars håltimmen med Jessica, Olga & Johanna. Vi tog några bilder med Olgas
kamera, hon lägger nog ut dom senare ikväll om hon inte redan har gjort det?
Jag fick typ skrattattack och grejer. Klockan 16.00 hade jag utvecklingssamtal, det
gick rätt bra. Mamma & jag handlade lite i centrum efter också, så ska äta snart!


Haha hoppas ni orkar läsa allt, vet att det är mycket att läsa. Hörs då, (a) ♥
Love you brother, always!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0