Bad update...

2010-04-16 @ 06:32:11
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Goodmorning angles!♥

Vaknade för en timme sen ungefär, fixade mig & nu är jag klar. Somnade direkt efter
jag hade varit med Valeria igår, och klockan var kanske 5? Tänkte kolla på Prom Night
men somnade direkt istället...så var ganska pigg när jag vaknade! Har egentligen sov
morron till halv 10, men ville upp ändå så jag kan fixa mig i lugnt och ro, haha hinner
tillochmed kolla klart på Prom Night nu, tror jag gör det? Här får ni lite..


Dagens outfit:
♥ Melonfärgat linne - Ginatricot
♥ Svarta leggings - Ginatricot
♥ Grå kofta - Cubus
♥ Jeansjacka - H&M (ny)




XOXO , linnea ljung

Kommentarer
Postat av: Jonas 13 år

Haha, fan vad snygg du är!

Fan helt sjukt <3

2010-04-16 @ 15:40:15
URL: http://jonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0