Back on track

2010-04-18 @ 13:12:56
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Tja alla läsare!♥

Trots dålig uppdatering igår så var det hyfsad bra statestik, det blir jag glad för!
Har det ganska jobbigt just nu med min bästavän, vi bråkar hela tiden! Kan det
aldrig ta stopp någon gång? Orkar inte mer, vi kanske inte ens är bästavänner
längre? Kan någon hjälpa mig & säga vad jag ska göra? SNÄLLA!

Kom hem nyss iallafall, hade skit kul igår med tjejerna. Vi kollade på två filmer,
Alvin & gänget 2, och I taket lyser stjärnorna. Haha, Alvin & gänget 2 var skit
rolig. Fick låna boken I taket lyser stjärnorna av Johanna, vi ska ha bokredovisning
på onsdag och då ska boken vara utläst, hehe jag är lite seg! Men hittade ingen
bok, men läste skit mycket igår! Typ 20 sidor på 1 timme. Ska läsa ikväll, den är
skit bra, bättre än filmen! :-) Kommer nog uppdatera mycket idag, kommer över
100 bilder också senare, Jojo måste bara lägga ut bilderna först från hennes
kamera. Vi gick till badudden och tog bilder och sånt igårkväll. Det var as skönt
ute.. Men skriver mer snart, kommer lite mobilbilder snart också. Puss, ♥

- Ingen bild -

Kommentarer
Postat av: emma svensson

du verkar vara en skit härlig person, skulle vara roligt att lära känna dig :)

2010-04-18 @ 13:30:27
URL: http://kemma.blogg.se/
Postat av: emma svensson

du e übersöt ! <3

2010-04-18 @ 13:41:19
URL: http://kemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0