Ansikts behandling

2010-04-15 @ 00:59:46
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hello everyone!♥

Gosh, är jättetrött..! Och ni ska bara veta vad jag & mamma har hållt på med i en
och halv timme, världens skönaste...

Ungefär 11 tvättade mamma mitt hår, (är lat) och smörjade in hårbotten för den är
så torr. Och sen tvättade jag av sminket & sen hade vi en jättebra ansikts sak kräm
som man smörjer in och har i några minuter så alla pormaskar försvinner. Alltså det
försvinner inte på en gång. ;-) Efter det hade jag mitt ansikte över ångande vatten,
det var nog det skönaste jag gjort någon gång, seriöst. Ni borde göra det. Bara koka
vatten och hälla i en bunke & hålla ansiktet över med handduk över huvudet! Skit bra!

Mamma klippte mig också idag, inte så mycket men det var skönt. Mitt hår är så cp,
hatar det! Mamma sa att nästa gång jag åker till Alicia så får Heléne (hennes mamma)
klippa mig, alltså tunna ut det och klippa mycket bättre lugg! :-) Sorry för att jag är
så tråkig, har inte ens tagit bilder på hur jag gjorde med ansiktet. Men ska göra såhär
varje dag, för vill man vara fin får man lida pin.. (?) Haha, men hörs strax.. Pussar! ♥

- Sorry but no pic's -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0