Älskling!

2010-04-05 @ 21:53:45
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Godkväll alla bloggläsare! ♥

Sitter just nu med Leonie i sängen, vi har tagit bilder och sånt. Hon slaggar här & nu
ska vi lägga ut bilderna från idag som kommer ta åratal! Iallafall såhär såg dagen ut:

Först möttes vi i centrum..jag, Sofia & Leonie och vi gjorde inte så mycket. Vi satte
oss på grillen och dom skulle äta pommes, vi satt bara och garva! ;-) Sen kom vi
inte på vad vi skulle göra, så vi åkte till handen.. Där gick vi runt och kolla på kläder
och vet ni? Jag mötte Valeria där. :-) Iallafall, vi var där whatever.. Sen åkte vi hem
och när vi väntade på tåget så sa Leonie till en kille: Det är inte bra att röka! Så alla
hörde, haha! Jävla crazy-barn. Sen dansa hon på tåget till Justin Bieber och alla bara
kolla snett på henne & jag och Sofia bara garvade! ;D

När vi kom till Skogås så gick vi hem till Leonie och var där.. Leonie fick damp på
Sofia för hon skulle dissa oss för nån Malin, men Leo ringde Malin och bara: Alltså
hon ska vara med oss, men bli inte sur och bla bla bla.. Efter det så gick vi hem
till mig sen gick Fia hem. Men jag och Leonie hade det kul iallafall, vi satte på oss
nördkläder och så men vi tog inga bilder då! :-/ Menmen, här kommer bilderna!

Älskar er.


Sofia, Leonie & Jag! Haha. :-)

Älskling!












Love you guys!

















Byebye! ♥ Älskar er Leonie Palmqvist & Sofia Pettersson!

Kommentarer
Postat av: aksanaa'. <3

du är såå jävla vacker linnéagumman! :**

2010-04-06 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0