Alone

2010-04-14 @ 20:11:17
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej allihopa!♥

Nu är jag ensam, jag och Frida hade jättekul idag! :-) Följde med henne en bit hem,
vi gungade på vägen haha. Asroligt! Och jag ramla, ni får videon imorrn för den är
på Fridas mobil. Kom precis hem & pratade med Valle en bit på vägen hem eller ja
jag snackar med henne nu i telefon. Hon skrattar bara för jag läste nyss upp inlägg
på hennes blogg som hon äntligen har börjat skriva på igen! Men skulle duscha typ
innan jag skulle följa med Frida, men hon tvingade att följa med, så ska duscha nuu
då. Måste bara säga hejdå till Valle först, här är lite mer bilder från idag. Puss, ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0