7 april

2010-04-07 @ 12:12:42
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hej allihopa!♥

Gud vilken bra statestik vid den här tiden! Ni är bäst älskar er, hade jättebra
igår.. Fortsätt att besöka, det är så kul när det är så många som läser! :-)

Pratade nyss med Sofia, haha både Sofia och Jessica är klara förutom jag, satt mig
vid datorn så fort jag vaknade. Vaknade för en timme sen ungefär.. Men vet ni när
jag somnade? Klockan var fan halv 5, kunde inte somna! Men jag sa att Fia & Jessi
kunde vara med varandra före eftersom jag inte alls är klar och så måste jag göra
lite saker! Kommentera vad ni tycker om desigen. :-)


I'm the best, fuck the rest!

Kommentarer
Postat av: Olivia !

hej gör du gratis designer, isånnafall så skulle jag sjukt gärna vilja ha en, din blogg är as fin <3 ! :)



puss på dig

2010-04-07 @ 19:35:15
URL: http://oliviakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0