23.42

2010-04-13 @ 23:42:21
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Tjo alla läsare!♥

Sover ni? Jag är inte alls trött, ni vill inte veta när jag somna igår! Mamma & jag satt
nyss i köket och pratade lite tjejsnack osv. Ganska bra att ha en mamma som man
kan prata hemlisar med. ;-) Har ju inte skrivit på några timmar nu..

Pratade med Valeria runt 9 tiden, vi skrattade bara. Men innan det grät hon som
fan, bara jag vet varför lalala! Vet inte om ni fattar det här men hon ba: Du är mitt
ljus i mörkret, och sen skrev jag: Och du är min lilla tampong när jag har mens!
Haha fattar ni? Tror inte det, ingen fattar min & Valeria sjuka humor. Tror inte jag
ska till skolan imorrn, är inte sjuk, har bara huvudvärk men pallar ändå inte p.g.a
en sak som jag inte tar upp i bloggen.

Men ni ska vara glada, uppdatera mycket mer då ju. :-) Men även om jag inte går till
skolan imorrn så ska jag träffa Valle för vi behöver prata ut oss lite. Och det handlar
lite om det jag och min mamma pratade om, och jag fick träffa Valle av mamma imorrn
även om jag inte går till skolan, det är för Valerias skull! Men det har inte ni med att göra
mina sötnosar! ;-) Nu blir ni nyfikna va? Uppdaterar nog mer, ska inte sova nu! Puss, ♥

Oj, det blev väldigt långt inlägg. Orkar ni läsa allting? I hope so.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0