10 april

2010-04-10 @ 17:08:29
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej alla bloggfans!♥

Leonie gick hem för ett tag sen, kom precis in med hunden.. Hur mår ni då kära läsare?
Själv är jag lite förkyld, känner mig täppt i näsan och lite sånt!

Igår var det skit kul när Leonie slaggade här. När Julia, Lena & mamma kom hem från
Mirabelle så sjöng vi Singstar. Julia hade med sig en kompis hit, hon heter Sandra, har
träffat henne förut! :-) Hon vann hela tiden.. Fick skit ont i huvudet igår, så kunde inte
sjunga, sjöng bara typ 2 låtar med Leonie. Fast lugna låtar, annars hade min huvudvärk
blivit värre! Just nu är Lena & Julia här, haha dom bor här typ.. ;-) Lånade Julias fjällis
när jag gick ut med hunden, den är så jävla varm & stor, det är XXXS i vuxenstorlek &
den är ändå lite förstor för Jullan. Hoppas jag får hennes fjällis när hon köper en ny, typ
nästa vinter eller nåt! :-) Skulle vara med Ida, men får inte, har varit med någon hela
veckan, känner själv också att jag behöver vila lite från alla människor! ;-D Hörs strax.


Bilder från när jag var ute med hunden, mitt smink var helt fucked up, men bjuder! :-)

Cool himlen blev va?








I love this jacket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0