05.43

2010-04-19 @ 05:43:21
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hey readers!♥

Sover alla? Haha, jag är skit trött. Men det är lixom ingen idé att somna om när man
ändå vaknar tidigt, då försover man sig bara. Och jag hatar stress på mårnarna! Fyfan.
Dampade på min plattång imorse, den ville inte starta, sen kom jag på att jag hade
glömt trycka på "on" knappen, hehe. Var så j*vla trött, kunde inte tänka! Går nog med
Valeria till skolan idag, som vanligt? Okej, det är ingen fråga, eller inget att undra över,
vi bara går! :-) Ibland kan vi bara mötas och sen gå till skolan utan att prata, så sköna
är vi på en skala 1-10. Nej, måste stoppa i mig någonting att äta nu! Orkar inte ta bilder
på frukosten, sorry babes. En annan morgon, får det bli. Puss, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0